Oh , let's fly to Thailand look .

Ahh sa i bukur ky fustan , stili B O H E M E , diku i ngjashem me stilin Indian . 
E kam thene edhe ne nje post me pare ku po flisja per stilin Boho , qe eshte i preferuari im dhe jo vetem , besoj ! Jo vetem qe eshte nje stil qe ti e krijon vete , me aksesoret e tu , me ate cka ti ndjen e nderthur dhe del dicka e jotja , ngjyrat te karakterizojne ty , ashtu si ngjyrat ne kete look tregojne cfare une ndjej , jeshile , e verdhe , kuqeremte shume ngjyra , ne nje , pra ngjyrat te japin jete perse mos marrim prej tyre :)

Ne nje interviste timen e kam thene qe stili BOHO , pervec stilit unik qe krijon , eshte i preferuari im sepse ne momentin qe ti zgjedh qe kete stil ta kesh pjese tenden , te garderobes tende je e lire ! Je e lire ne cfare ti kombinon por mbi te gjitha gjate shekullit 20 ,ato qe praktikonin kete stil karakterizoheshin si : Njerez te lire  , qe benin nje jetes jo te zakonshme , udhetonin gjate gjithe kohes , pra njerez te pazakonte,(deri diku me teper CIGAN).. Dhe nga cfare kam lexuar vajzat borgjeze filluan te vishnin funde me lule , tip turbani si aksesor etj.duke "imituar" vajzat qe tashme e jetonin stilin Boheme .. 

Kjo eshte ajo qe me pelqen , me stilin Boheme ti jeton dhe indetifikohesh, nuk e ben per mode por sepse te pelqen ta jetosh :) . 

Do ju "bezdis" pak kete sezon me kete stil , por a nuk eshte i mrekullueshem ?!

PS: Aq shume sa jam fiksuar me kete stil "Boheme" apo "Hippie" , jam duke kerkuar libra per te mesuar me teper rreth historise se tyre , ndaj pres sugjerime :)

















Thank 'u @gediiil , qe me dhe nje ide me te mire per emrin e postit XP #Lovee !

SEE 'U SOON , BABES !





Comments

Popular Posts