Over the knee boots !

Hey lovers ..

Mezi po prisja te postoja kete veshje , sepse eshte nder te preferuarat e mia . Besoj ..qe do ju pelqej edhe ju :). Kombinimi qe kam zgjedhur te beje eshte shume i thjeshte , nuk e di a e keni lexuar artikullin tek gazeta Paloma ku fola per kemishat e bardha dhe sa pune na bejne ne ato ,YEPPP , na bejne shume pune :D . Kete fundjave e qepa edhe une nje kemishe te bardhe , pak me te gjate se ato qe kam ne garderobe , dhe po e kombinoj me bluzen stili i Givenchy me grafike ne te , me canten mini qe e bleva dje ( dhe jam shume happy..) , syzet ku i porosita tek Aliexpress.com dhe embelsira per ne fund CIZMET e zeza me lidhse , mbi gju , YAYYYYY !!!!
Eshte nje trend i momentin qe kemishen e bardhe ta veshim me dicka siper si bluze , fustan apo fund dhe cepat e kemishes poshte te duken , ne kete rast sic permenda me siper une kam zgjedhur bluzen por ne postimet e rradhes do sjell kombinimet e tjera ..

Le te flas pak per cizmet , a nuk jane dashuri ?! A nuk jane stil ?! Uhhh.. jane gjithcka per mua dhe kur i kam gjetur online serish, spo ju besoja syve . Sic e shihni ne foto i zgjodha pa baz (pa taken e larte ) , i zgjodha stil pak me casual , ku mund ti vesh cdo moment , dhe jo me taken e larte ku isha dhe jam e sigurt qe vetem njeher do i vishja :D ! 
Duke qen se jan paksa te ekzagjeruara ( ose babit tim i duken keshtu XP ) , do nje veshje sa me casual , do perpiqem shume qe ne vazhdim te postoj kombinime te tjera qe do bej me cizmet . 

Dhe vjen momenti ku une ne cdo foto , tek detajet kryesisht do percaktoj vendin dhe cmimin qe i kam marr , perse?! Une ne momentin qe shoh ne blogg-un e nje bloggere-je te huaj dicka qe me pelqen do doja shume qe pervec firmes qe i perket te shihja edhe cmimin , dhe nqs do me interesonte perse jo ti beja te miat . Prandaj vendosa ta bej kete ndryshim ne blogun tim , tju ndihmoj ju qe me ndiqni , dhe perse jo per cdo gje te me shkruanit :).



1. Bluza me stilin e firmes se njohur dhe shume cool , GIVENCHY , bardhe e zi dhe me grafik ne te e kam porosit Online , dhe bluza me kushtoj 3500 Lek .Besoj se e gjeni lehte :)

2. Kemisha qe e qepa se bashku me copen , me shkoj 1500 lek ( dihet qe mund ta qepni kudo ne rrobaqepsi ) .



3.Cizmet e gjata mbi gju , mund te them qe i kam pare ne disa faqe por cmimi nuk "ma mbushte syrin" , dhe kerko...kerko.. i gjeta me ne fund tek nje faqe e huaj online , www.EGO.co.uk , dhe me nje cmim me te arsyeshem se tek portalet e tjera , bashke me shipping (qe shkonte goxha ne fakt)  shkuan diku ..9000 Lek :) 

4.Syzet mund ti gjeni tek Aliexpress , dhe me nje cmim te papar 8$ dhe free shipping (mund ta kerkoni me emrin Black Sunglasses-Cateye )





5.Canta mini , shume IN per kete sezon dhe qe do na ndjeki edhe gjate veres . E kisha pare disa kohe me pare tek nje dyqan ne qendren tregtare TEG , cmimi ishte 3500 lek , ok u mendova dy her , per arsye sepse me nje cmim prej 3500 Lek , merja nje cante me te madhe CASUAL ,por u fiksova ..dhe ahhh ky fiksimi im dhe shkova dje me mikeshen time tek TEG-u , me friken se do ishte shitur , pooor jo vetem qe nuk ishte shitur por ishte me ulje :D :D dhe e mora me cmimin 2500 Lek XP ! 






Gjate kafes se mengjesit , patjeter qe do bej shooting XP !

KISSES !











Comments

Popular Posts