Disa prej intervistave qe kam dhen kohet e fundit, per ju qe nuk keni patur mundesi ti shikoni , dhe keni deshiren perse jo ti klikoni dhe sigurisht pres mendimet tuaja .

Vip Zone ; Vizion Plus


Pasdite ne Top Chanel 

                                                            Mesdite ne Vizion Plus
                                                               
                                                                        In tv :)



MY LIVING..Hmm,kjo eshte e preferuara ime , hera e pare qe dal ne nje emision posacerisht per te treguar mbi stilin tim ,te tregoja garderoben time ,dhe kam patur pak emocione ne fakt por u ndjeva mire qe ne momentin e pare dhe arrita te isha vetvetja :)




TOP SELECT. Emisioni ku jam ndjer me mire ! Dhe qe e shoh veten time me qejf te madh (rrall here me ndodh , me besoni..)
Me pelqen pafund , shpresoj tju pelqej apo kete pelqyer edhe ju :D!


VIZIONI I PASDITES. Hera ime pare qe kam qene e pranishme ne nje studio , tek Vizion Plus , pjese e nje paneli .
OK..e pranoj kisha shume shume emocione :(..




Ne emisionin THURJE , edhe perse nuk mundesha dot te isha ne panel , dhe u ndjeva keq kur e "refuzova" ftesen , por perseri arrita te jem pjese e emisionit tek rubrika INSTAGRAM , dhe seriozisht emocione ka patur pafund sepse ishte hera e pare qe duhet te komunikoja me kameren dhe isha : "wtf sdi cfare te them XP "
PS: Me gjeni tek minuta diku .. 30 .. :D


Dhe me vjen keq nuk mund te ndaj me ju edhe emision COLOR , tek TVSH , pasi nuk ka nje video ne youtube..

Enjoy it !

Comments

Popular Posts