A Casual look , suitable for every moment of your day !

Hey babes , how are you doing ?!

Ne fakt kete look kam kohe qe e kam menduar ta ndaj me ju , duke qen se eshte nje veshje ku jo vetem eshte stil (un e gjykoj te tille,shpresoj edhe ju) por , mund te behet si per nje paradite te thjeshte , nje dreke apo darke me miqte tane. Perse?! Po e filloj nga kryesorja,per mua ne nje veshje ku jane: Kepucet Zara,  ne kete rast kepucet jane shume te thjeshta , me pak tak ku edhe paraditja i pranon pjese te veshjes sone , sigurisht dreka edhe darka po :) 
Fundi,me material prej stofi , modeluar nga une (inspiruar nga nje artikull ne portalet online) , duke e sjell pak me ndryshe ne stilin tim , fundi ka te vecante prerjet ku pranon fatkeqesisht te vishet me kemishe apo tshirt te gjate , ku ideja eshte qe kemisha ne kete rast , te dali poshte fundit , te jete sa me e dukshme ( E kam then qe kete sezon eshte shume IN ) , dhe ne postimet e meparshme kam sjell kombinim e nje kemishe te gjate , nderkoh kjo kemishe eshte po e njejta por e sjell ne nje stil krejt ndryshe . 
Aksesoret qe kam dashur ti sjell ne vemendje jane syzet Ferruci ku tashme jane te preferuarat e mia :D si edhe ora (adhurim ) Adexe , ku mund ti gjeni ne faqen ne instagram @orlette.uniquewatches apo ne  www.orlette.com :) 
Chokerin , kesaj rradhe e kombinova me syzet , metalik ,ndersa canta mini e bardhe ne harmoni me kemishen , ku vendosa mos luaja me coloret per te lene gjithe vemendjen tek ky kombinim kaq i thjeshte por me stil :)

E N J O Y !






















See 'u !















Comments

Popular Posts